این کالا را با دوستان خود به اشتراک بگذارید!

    https://mehrtan.com/bl/8m0fcy

دیدگاهی ثبت نشده است

1402-12-23

چرخه رنگ و ست کردن استایل

چرخه رنگ و ست کردن استایل

🌈برای ست کردن لباس های خود بارنگ‌های مشابه شروع کنید:

در چرخه رنگ، رنگ‌های مشابه در کنار یکدیگر قرار دارند و دارای تفاوت جزیی هستند. زمانی که تصمیم گرفتید لباس جدیدی تهیه نمایید، رنگ دلخواه خودتان و رنگی که برای لباس پوشیدن با آن راحت هستید، را انتخاب نمایید. مثلا اگر رنگ آبی روشن را انتخاب نمودید، از آنجا که آبی روشن مابین رنگ‌های سبزآبی و بنفش‌آبی می‌باشد، می‌توانید در ترکیب لباس‌های خود از این دو رنگ نیز استفاده نمایید

جنس ژاکارد

😱از رنگ‌های مکمل غافل نشوید:

رنگ‌های مکمل در چرخه رنگ مقابل یکدیگر قرار دارند و می‌توانند تضاد زیبایی را ایجاد کنند. به تضاد زیبای بین رنگ‌های سرخابی و سبز و یا رنگ شرابی و سبز زیتونی فکر کنید که وقتی به درستی کنار هم چیده شوند ترکیب زیبایی را ایجاد می‌کنند. زمانی که این رنگ‌های مکمل را در استایل خود بکار ببرید هر دو رنگ به شدت به چشم می‌خورند.

💁‍♀️از اکسسوری های متضادبااستایل خود استفاده کنید:

در صورتی که داشتن یک استایل مونوکروم و تک‌رنگ را ضروری نمی‌دانید، می‌توانید از یک اکسسوری با رنگ متضاد استفاده کنید. اکسسوری‌های کوچک، فرصت بسیار مناسبی برای استفاده از رنگ‌های متضاد هستند.

🎨رنگ‌های خنثی را باهم ست کنید:

استفاده از رنگ‌های خنثی گزینه بسیار مناسبی برای کار با رنگ‌های روشن است، هرچند که می‌توان از رنگ‌های خنثی در کنار یکدیگر نیز بهره گرفت. خوب است بدانید که ست کردن آیتم‌های رنگی صرفا مربوط به رنگ‌های تیره (مثل قهوه‌ای، مشکی و سرمه‌ای) با سفید نیست، بلکه می‌توان رنگ‌های تیره را هم با یکدیگر ست کرد. برای مثال می‌توان یک جفت کفش قهوه‌ای را با شلوار مشکی ست نمایید.

مطالب بیشتر

  • لباس بچگانه

    50 بازدید

    لباس بچگانه

نظری برای این محصول ثبت نشده !

شما اولین نفری باشید که نظر ارسال میکند

ثبت نظر